7. kol 2014.

Andjeli! Zasto Andjeli? Ne treba pitati, dosli su kada sam bila u ogranicenoj komunikaciji sa vanjskim svijetom. Otvorili su mi oci da ih ne vidjene vidim i nijeme cujem. Nisam ih nasla u knjigama, skolama, na predavanjima...donosili su mi sve ono sto je Svemir zapisao, onoliko koliko trebam znati i koliko mi treba da pomognem drugima. Svo znanje u knjigama ispisano, utkano, je u slikama Andjeoskog Tarota. Svaka poruka je osvrnuta na dogadjaje i probleme sa kojima se svatko susrece svakodnevno, ali tko ne zna zasto je u problemu i kako ga rijesiti treba pitati..treba poslusati i nesto mijenjati. Kako? Andjeli daju odgovore i savjete! Ja ih prenosim!
Da bi se pomoglo sebi potreban je razgovor, iako je zapisano moguce citanjem obnoviti, ono sto um cuje dobro memorira.
Zato, tko zeli savjetovanje, rjesenje problema, podrsku i energiju Andjela koja iscjeljuje i obnavlja, neka nazove i pita andjele..
S ljubavlju, Gagga! 

Nema komentara:

Objavi komentar